Jakou funkci plní linkbuilding SEO

25. 1. 2020 Od


Asi nikdo nebude rozporovat, že metodika SEO patří k těm nejdůležitějším pro malé a střední podnikatele, zvláště pro ty, u nichž se většina obchodu odehrává na internetu. Velmi často je to i tou věcí, která firmu zachrání od krachu. Nabízí se však otázka: je opravdu vhodná pro všechny typy podniků a firem?znázornění vydělávání peněz pomocí webových stránek

Již na první pohled je jasné, že tomu tak opravdu není, především proto, že ne všechny firmy se spoléhají, co se přilákání nových zákazníků týče, na své webové stránky. Velké nadnárodní společnosti jsou pak tak známé, že takovouto pomoc nepotřebují. Není však pochyb o tom, že velká část především malých a středních podnikatelů z tohoto jen profituje.

Jaký je vlastně princip celé to věci? Spočívá především v tom, že se při vyhledávání určitého slova či fráze ve vyhledávači daná internetová stránka objeví na seznamu výsledků na jednom z předních míst. To způsobí, že ji navštíví více lidí, neboť, nebudeme si nic nalhávat, většina z nás při vyhledávání projde pouze prvních pár výsledků.

Vyšší návštěvnost pak povede k tomu, že bude podstatně větší šance, že si některý z návštěvníků něco koupí. A tím se samozřejmě zvýší dané firmě zisk.

To vše by nebylo možné, kdyby všechny části metodiky nefungovaly tak, jak mají. Jednou z těch důležitějších je linkbuilding SEO https://www.seolight.cz/. O co jde?

Jednou z částí této metodiky je napsání mnoha podpůrných článků, které budou s internetovou stránkou klienta propojeny pomocí odkazů. Ve výsledku to vypadá tak, že článek obsahuje jak dané slovo, které by mělo být vyhledávané, tak i odkaz na webovou stránku klienta. To způsobí, že si vyhledávač bude myslet, že se o daném webu v souvislosti s oním vyhledávaným výrazem hodně mluví. A podle toho také daný odkaz zařadí do výsledků.znázornění propojení podpůrných článků

Ač tato metoda není v žádném případě levná, rozhodně má výsledky. Není proto divu, že je využívána mnoha především malými a středními podniky.